Amstaffit.com

Amstaffiaiheista keskustelua
Tänään on 19.11.2018 18:42

Kaikki ajat ovat UTC

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 84 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Mitä toimintaa järjestetään?
Haku 5%  5%  [ 7 ]
Jälki 8%  8%  [ 11 ]
Suojelu 5%  5%  [ 7 ]
Tottelevaisuuskoulutus 21%  21%  [ 28 ]
Agility 11%  11%  [ 14 ]
Flyball 2%  2%  [ 3 ]
Koiratanssi 0%  0%  [ 0 ]
Näyttelytreenit 2%  2%  [ 3 ]
Club show (epävirallinen "näyttely" amstaffeille) 9%  9%  [ 12 ]
Match show 5%  5%  [ 7 ]
Koira-aiheiset luennot 11%  11%  [ 15 ]
Muut kekkerit (talviriehat, leikkimieliset kisailut jne) 16%  16%  [ 21 ]
Muut yhdistyksen kekkerit ilman koiria 3%  3%  [ 4 ]
Ääniä yhteensä : 132
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 28.08.2008 13:11 
Poissa
Pukaman pukama

Paikkakunta: Lohja, ASTu Aapo 01/05, ASTn Kerttu 01/06, ASTn Siiri 05/10
Tuon Club Show -ketjun innoittamana toiveketju Amstaffiyhdistyksen jäsenille.

Mitä toimintaa/palveluja toivoisit yhdistyksen järjestävän?
Mihin aikaan vuodesta?
Missä?
Olisitko valmis olemaan itse talkoohommissa yhdistyksen tapahtumissa?

Toiveita ja haaveita peliin, jotta saamme yhdistyksen toiminnan vastaamaan sen jäsenten toiveita!

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 13:35 
Poissa
ROP VET

Saanko mä vastata :mrgreen2: ?
Mua kiinnostaa kaikenlainen pk-toiminta (yllätys :doh: ). Miksei joku tokojuttukin. Noi näyttelyjutut mua ei niin kauheesti kiinnosta, siis esim. näyttelykoulutus tms. Tommonen Open shown tyyppinen viikonloppu mis on noi juhlat ja muut on mun juttuja kans, kunhan aikataulu on sopiva.
Niin, ja tää nyt ei varsinaisesi ehkä kuulu tähän? Muta olen ehdottanut ensi kevääksi match shown järjestämistä (rahan keruuta) ja myös BH-kokeen järkkäämistä esim. toukokuuksi. Luonnollisesti olisin kummankin järjestämisessä mukana.

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 13:50 
Poissa
Suukkojunkkari

Mä veikkaisin, et tollaisella kaikille avoimella mätsärillä olis enemmän kannattavuutta ja taloudellista hyötyä yhdistystä ajatellen. Toi oman rodun mätsäri eli Club Show ei kauheesti tunnu ottavan tuulta alleen. Edellisvuosien koiramääriä (-06 ~20 ja viime vuonna ~15) kun katselee, niin toi 20 on sitä samaa linjaa.

Itseä kiinnostaa vain toi näyttelypuoli ja sen kannattaminen on meidän osalta Erkkariin osallistuminen. Minnekään näyttelyharkkoihin tmv. täältä asti en jostain kumman syystä lähde osallistumaan.

Muuhun toimintaan olen valmis osallistumaan ns. etäapuna, eli jos joitain hommia pystyy tekemään täältä käsin, olen valmis auttamaan. Ja meidän perhe varmasti tuo apunsa, jos paikalla ollaan. Mutta varta vasten talkootyötä tekemään me ei täältä asti lähdetä, sori vaan.

Profiili  

Viestin otsikko: Mikä harrastus kiinnostaa
ViestiLähetetty: 28.08.2008 14:57 
Poissa
Tuontitarkastaja

Eli otsikossa se jo tuli, mutta laitetaan nyt tänne jotta voidaan sitten miettiä, että mitä toimintaa järjestetään ja missä...Eli laittakaahan jokainen vielä että missäpäin Suomea asutte, ja miten pitkälle olette valmiit matkustamaan yhdistyksen omiin tilaisuuksiin.

EDIT: En mä varmaan enää muista ihan tarkkaa miten mä noita äänestysvaihtoehtoja laitoin, mut yritän nyt uudelleen...

Haku
Jälki
Suojelu
Tottelevaisuuskoulutus
Agility
Flyball
Koiratanssi
Näyttelytreenit
Club show (epävirallinen "näyttely" amstaffeille)
Match show
Koira-aiheiset luennot
Muut kekkerit (talviriehat, leikkimieliset kisailut jne)
Muut yhdistyksen kekkerit ilman koiria (synttäribileet, pikkujoulut jne)

Viimeksi muokannut Kiia päivämäärä 28.08.2008 15:20, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 15:09 
Poissa
Suukkojunkkari

Yhdistin Kiia tuon sun viestis tähän ketjuun, koska ei ole järkeä samasta aiheesta kahta aihetta pitää :wink:

Laita uudestaan tähän ne äänestysvaihtoehdot, niin lisään ne tuohon Lauran viestiin, ne ei siirtynyt..

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 15:10 
Poissa
Reseptivastaava

Se Kiian äänestysketju olis ollut hyvä, voisko sen liittää tähänkin?
Ehdin jo sinne kirjoittamaan vastausta, joten liitän sen tähän.

Mä vastasin haku, jälki, toko, agility, näyttelyt, mätsärit, club show ja muut kekkerit.

Näistä Turun suunnalle toivoisin järkättäväksi agilityä, olis oikein harras toive.
Haku ja jälki olis kans oikein kivaa. Vepekin kiinnostais.

Jälkiporukka varmasti saataiskin kasaan, ainakin kahden talouden porukka meistä ja jessicasta ;-)
Mieluusti lähtisi kuitenkin harrastamaan niin että paikalla olis joku todella asiansa osaava, jolta sais vähän vinkkejä.

Porissa olevat hakutreenit olis kivat, mutta kun matkaa reissulle tulee 300km niin koen sen vähän liian pitkäksi.

Kredo Festa Oversea Fruit "Rainer" -06 †

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 15:32 
Poissa
Suukkojunkkari

R&R kirjoitti:
Se Kiian äänestysketju olis ollut hyvä, voisko sen liittää tähänkin?
Ehdin jo sinne kirjoittamaan vastausta, joten liitän sen tähän.

Henna kirjoitti:
Laita uudestaan tähän ne äänestysvaihtoehdot, niin lisään ne tuohon Lauran viestiin, ne ei siirtynyt..

:wink:

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 15:39 
Poissa
Reseptivastaava

^ Kiitos, osaan kyllä lukea tuolta ylempääkin :peukku:
Samaan aikaan oltiin viestit kirjoitettu enkä sitten muokannut enää omaani.

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 16:08 
Poissa
Pukaman pukama

Yhdistykseen on perustettu alajaostoja juuri sitä varten, että toimintaa (esim. agilitya, näyttelytreenejä jne.) saataisiin järjestettyä muuallakin kuin pääkaupunkiseudulla. Alajaostot voivat järjestää paikallista toimintaa, sovittuaan asiasta hallituksen kanssa. Omasta mielestäni tuo paikallistoiminta on juuri se, mitä yhdistyksen tulisi painottaa! Ja näitä koko kansan karkeloita sitten vaikka vaan kerran vuodessa.

wiltsu kirjoitti:
Muta olen ehdottanut ensi kevääksi match shown järjestämistä (rahan keruuta) ja myös BH-kokeen järkkäämistä esim. toukokuuksi. Luonnollisesti olisin kummankin järjestämisessä mukana.

Mätsäreitä on pakko järkätä jo tänä vuonna, muuten loppuu rahat kesken eikä saada painettua lehteä loppuvuotta eikä elettyä alkuvuotta. Nyt on vaan näiltä järjestäjiltä paukut niin loppu, että on pakko etsiä järjestäjiä hallituksen ulkopuolelta. Alajaostot ovat ilmeisesti tällä saralla onneksi aktivoitumassa. :peukku:

Yhdistykselle on anottu siis kaksi luonnetestiä ensi vuodelle, yhdessä Staffiyhdistyksen kanssa. Pääkaupunkiseudun agilityn talvikautta työstetään. BH-koe olisi varmasti paikallaan, jos joku vaan jaksaa järjestää. Samoin PK-toimintaa saa ilomielin järkätä yhdistyksen nimissä myös Etelä-Suomeen, jos löytyy osaamista! :peukku:

Allekirjoittaneella alkaa olla henk. koht. paukut lopussa pikkuhiljaa. Tällä hetkellä työn alla sihteerin hommien ja lehden lisäksi SBTY:n juhlat ja erkkari. Kai sitä pitäis pikkujoulujakin jonkun alkaa järjestämään. Ja sitä agilityn talvikautta. Anteeksi henkilökohtainen avautuminen, mutta kun välillä on sellainen olo vaan jaksa kaikkea. Mutta itsepähän olen hommani haalinut. :wink:

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 16:23 
Poissa
Suukkojunkkari

^ Voishan noita hommia jakaa eteenpäin, jos aktiivisia löytyy :wink:

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 16:24 
Poissa
Kennel Radalys

Mä odottelen koska KyAst tarttuu toimeen ja alkaa järkkämään jotain happeninkia. Oon menossa mukana, mutta aika ja rahat ei riitä juuri tuonne pk-seudulle matkata yhdistyksen nimissä.

Mätsäriä voitais alkaa järkätä. Ninnuu..? :denti:

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 16:26 
Poissa
Pukaman pukama

Henna kirjoitti:
^ Voishan noita hommia jakaa eteenpäin, jos aktiivisia löytyy :wink:

No, eipä ole ollut tungokseksi asti noita vapaaehtoisia :lol2:

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 16:33 
Poissa
Suukkojunkkari

Onko kysytty :lol2:
Mut jo.. Mä lopetan nyt tän vänkäämisen ja hankalana olon ja meen tekee jotain hyödyllistä..
Kuten elämään elämääni BB:n kautta :rokrok:

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 16:41 
Poissa
Toinen murkkuikä

Mä oon ihan untuvikko kaikessa tälläisessä yhdistystoiminnassa, enkä osaa vaatia mitään.
Mutta siis autan mielelläni rahan keruussa ilman muuta ja muussakin.

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 17:11 
Poissa
Vara-sertiä pukkaa taas

En nyt muista noita vaihtoehtoja, mut mua kiinnostaa ainakin haku ja jälki. Myös tottis ja rauniot menee. Näyttelyjutuista en niin kauheesti perusta, kun ei oikeen noita näyttelykoiria oo kotona, mut silti aattelin noissa näyttelytreeneissä Porissa käydä :mrgreen: .

Agility olis ihan tosi hieno juttu, mut siihen mä tarvisin kans uuden koiran :denti:

Mielelläni kannan korteni kekoon yhdistyksen hyväksi. Toki rajoituksia jonkin verran on, mm. vuorotyö ja lapsenvahdin puute jne. Kyllä kai sitä vois joskus täältäkin ajella esim. pääkaupunkiseudulle auttamaan, varsinkin jos saa jonkun kaverin ettei tartte ihan ite bensoja maksella.

Tällä hetkellä kuitenkin kannan korteni kekoon satakunnan alueella.

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 17:22 
Poissa
ROP VET

Pk-toimintaahan ollaan nyt järkätty E-suomessa. On ollut kevätleiri. Ja tuleva syysleiri. Sekä Amstaffien hakuryhmä starttaa sunnuntaina :wink:
Mä voin esim. ruveta järjestämään sitä BH-koetta ensi kevääksi sit lähempänä. Munhan idea se oli, joten otan siitä vastuun.
Tulevaisuutta ajatellen niin voisiko lehden kuluja jotenkin pienentää? esim. Mustavalkoisuudella? Ettei mene siihen että hätäpäissä joudutaan ruveta keräämään rahaa et saadaan lehdet toimitettua. Lehti on ihan kiva ja moni sitä varmaan odottaa mutta pakko tunnustaa että itse en ole niitä paljon muuten lueskellut kuin kerran selannut läpi....
Mätsäristä vielä sen verran et mun mielestä kannattais järkätä sellainen esim. pk-seudulla maaliskuun tiennoilla jos sais suht edullisesti jostain parkkihallin vuokrattua. Mitä itse olin alkukeväästä parissa mätsärissä niin pakko sanoa et niissä tahkottiin varmasti rahaa, kun pentujakin oli lähemmäs sata aina yhdessä.

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 17:37 
Poissa
Reseptivastaava

Mä säilyttäisin lehden värillisenä, on niin upea juuri tuollaisena kuin se nyt on :)

Mätsärin vois järkätä viikonloppuna, niin me pitkämatkalaisetkin päästäis paremmin jeeseihin.
Täälläpäin ainakin lauantaina puolenpäivän maissa on ihan suosittu ajankohta.
Voin luvata 2 talkooapulaista :peukku:

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 18:00 
Poissa
ROP VET

Onhan lehti hieno, sitä ei käy kiistäminen. Mutta en näe järkeä siinä että yhdistyksen talous joutuu koetukselle sen vuoksi että saadaan värilliset kuvat lehteen.

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.08.2008 18:20 
Poissa
Pukaman pukama

Henna kirjoitti:
Onko kysytty :lol2:
Mut jo.. Mä lopetan nyt tän vänkäämisen ja hankalana olon ja meen tekee jotain hyödyllistä..
Kuten elämään elämääni BB:n kautta :rokrok:

On. Lisäksi monet hommista on sellaisia, jotka on jonkun hallituksen jäsenen tehtävä. Monet ovat toki kantaneet kortensa kekoon lehden suhteen! Suuri kiitos siitä! :D Mutta kuten sanoin, itsepähän olen hommani haalinut. Mutta enempää en jaksa tehdä. Siitä tässä oli kyse.

Sitten muihin asioihin:
Talous ei ole tiukilla siis pelkästään lehden takia, siihen vaikuttaa toki myös esim. suuri tavaravarasto jne. Mutta lehti todella on mittava kuluerä. Varsinkin nyt, kun painosta jouduttiin nostamaan kasvavan jäsenmäärän takia. Mutta silti en olisi valmis tinkimään värikuvista. Juuri ne, toki monen muun seikan kanssa, tekevät mielestäni lehdestä laadukkaan.

Mätsäri/eitä tullaan varmasti järjestämään. Tälle syksylle oli tarkoitus, mutta menee sellaista vauhtia tämä vuosi, että eipä taida ehtiä... Ja hienoa, että talkoointoakin löytyy! :peukku: Mätsäreitä voi siis järkätä yhdistyksen nimissä toki muuallakin kuin pääkaupunkiseudulla! Mutta mielellään alajaostojen nimissä, ettei ihan villiksi mene tämä meininki. :lol2: Mätsäreistä tms. tapahtumista saadut tulot toki silloin ohjataan kyseisen alajaoston käyttöön, juuri esim. agilitykentän tms. vuokraan.

Wiltsu: tuo BH-koeasia otetaan puheeksi seuraavassa hallituksessa. Loistavaa, jos sen otat hoitaaksesi! :peukku:

Profiili  

ViestiLähetetty: 29.08.2008 04:34 
Poissa
Tuontitarkastaja

mää luulin et Hennan piti muuttaa tää gallupiksi. Mä en pysty sitä tekemään.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 84 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC