Amstaffit.com

Amstaffiaiheista keskustelua
Tänään on 17.08.2017 01:52

Kaikki ajat ovat UTC

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 20.11.2009 20:20 
Poissa
Päällikkö Pukama

Petra Artell kirjoitti:
Pari kehitysehdotusta yhdistyksen nettisivuille:

Tällä hetkellä ohjeet jäseneksi liittymiseen jäsenmaksun suuruksine ynnä muine oleellisine tietoineen löytyy "JÄSENASIAA"-otsikon alta heti etusivulta. Teksti ei kuitenkaan (tietty näytön resoluutiosta riippuen) välttämättä näy, ellet scrollaa sivua alemmas -> tästä syystä esim. itse puusilmänä en ko. infoa heti etusivulta bongannut, vaan etsin epätoivoisesti Yhdistys-valikon alta. Voisiko siis ajatella, että "Jäseneksi" tms. olisi omana osanaan Yhdistys-valikon alla?
Lisäksi jäsensihteeri esiintyy sivustolla kahdella eri nimellä, Sanna Levosena ja Huhtasalona, kumpi oikein?

Ja olis kauheen kiva, kun yhdistyksen jäsentuotteet olisi esitelty sivuilla :peukku: .

Olisin myös voinut laittaa nämä tiedot suoraan webmasterille mailitse, mutta en löytänyt tämän yhteystietoja sivuilta :orava: .

Ihan hyvä kun laitoit tänne, niin voidaan keskustella hallituksessa :) Ihan hyviä ehdotuksia.
Hallitus sitten kyselee webmasterilta onko toteutus miten vaikeaa. Jos ei ole, niin tehdään muutoksia.

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.11.2009 09:36 
Poissa
Vessapaperiserti

Paikkakunta: Rovaniemi, Amstu Aco -05, Amstn Nala -07 ja Kuura -12
Kyllä tuo pitäis olla ihan helppo lisätä. Jos en itse osaa niin kysyn viisaammalta. Eli hallitus laittakoon mulle viestiä mitä lisätään ni minä lisäilen :D

RIP rwn JK1 Nastaweilers Petra 97-07

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.11.2009 10:14 
Poissa
Vessapaperiserti

Paikkakunta: (Rovaniemi) Kemi, RIP astn Siiri -06, RIP kkssu Touko -06
jaana.m kirjoitti:
http://www.amstaffiyhdistys.net/myyntituotteet.htm Tohon sivulle pitäis varmaan korjata saasan tiedot :D

ja pitäis varmaan korjata poiskin.

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.11.2009 08:06 
Poissa
Vessapaperiserti

Muutoksia on tehty ja lisää ehdotuksia otamme varmasti mielellämme vastaan :D

Nuiden tuotteiden laittaminen sivuille salasanan taakse on mietintämyssyssä.

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.11.2009 08:15 
Poissa
Sääsket söi pahkuroille - takaisin lähtöruutuun

^ Uskoisin, että SBTYn webmaster voisi vinkata miten SBTYn sivuilla se on tehty.

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.11.2009 09:17 
Poissa
Vessapaperiserti

^Joo, pitää olla myös sinne yhteyksissä.

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.11.2009 12:20 
Poissa
Ensimmäinen murkkuikä

Joo, voin antaa tarvittaessa lisätietoja miten olen salasanasuojauksen SBTY:n nettisivujen tavaramyyntiä varten tehnyt. Laita vaikka meiliä osoitteeseen webmaster@staffordshirenbullterrieriyhdistys.fi.

Terveisin SBTY-sivujen webmaster

Profiili  

ViestiLähetetty: 05.12.2009 17:12 
Poissa
Oppi sisäsiistiksi

Petra Artell kirjoitti:
Pari kehitysehdotusta yhdistyksen nettisivuille:

Tällä hetkellä ohjeet jäseneksi liittymiseen jäsenmaksun suuruksine ynnä muine oleellisine tietoineen löytyy "JÄSENASIAA"-otsikon alta heti etusivulta. Teksti ei kuitenkaan (tietty näytön resoluutiosta riippuen) välttämättä näy, ellet scrollaa sivua alemmas -> tästä syystä esim. itse puusilmänä en ko. infoa heti etusivulta bongannut, vaan etsin epätoivoisesti Yhdistys-valikon alta. Voisiko siis ajatella, että "Jäseneksi" tms. olisi omana osanaan Yhdistys-valikon alla?
Lisäksi jäsensihteeri esiintyy sivustolla kahdella eri nimellä, Sanna Levosena ja Huhtasalona, kumpi oikein?

Ja olis kauheen kiva, kun yhdistyksen jäsentuotteet olisi esitelty sivuilla :peukku: .

Olisin myös voinut laittaa nämä tiedot suoraan webmasterille mailitse, mutta en löytänyt tämän yhteystietoja sivuilta :orava: .

Tämä kommentti on ehkä hieman myöhässä mutta siis jäsensihteeri on Huhtasalo.. Sanna. Vaikka en juuri tiedä onko tuolla merkitystä kun etanapostia ei kukaan enää käytä. Paitsi minä lehtiä uudelleen postittaessa :lol:

Toivoopi
Amstaffiyhdistyksen jäsensihteeri
Sanna Huhtasalo
Vuorilahdentie 20
28610 Pori
040-4173686
jasensihteeri@amstaffiyhdistys.net

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.07.2010 07:51 
Poissa
Vara-sertiä pukkaa taas

Katselin pitkästä aikaa yhdistyksen kotisivuja ajatuksen kanssa, toivoisin tulospäivityksiä, esim. erkkaritulokset ovat vajaavaiset esim. vuodelta 2005, 2008, 2009 ja muut kohdat ovat myös jääneet vuoteen 2007 tai 2008.
Agirodusta toivoisin tuloksia, koska rotumme on siellä ollut useampana vuotena hienosti esillä vuodesta 2003 lähtien.

Löysin kyseisen linkin googlettamalla, mielestäni tietoja voisi käyttää hyödyksi, tuloksia vuosilta 2003-2005:
http://www.amstaffiyhdistys.net/tuloksia.htm

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.07.2010 08:52 
Poissa
Päällikkö Pukama

Kiitos huomiosta.
Saa ja voi päivittää, nyt kun on lisää tilaa kotisivuilla. Kaikki jäi seisomaan, kun loppui tila kesken, eli vanhoja piti aina poistaa, jos halusi uutta tilalle. Nyt ei pitäisi olla sitä ongelmaa.
Jos kenellä on helposti löydettävissä puuttuvia tuloksia, niin voi toimittaa Kiialle tai Lauralle, miksei suoraan Outillekin, jos kyse materiaalista jota sivuilla on entuudestaankin, mutta puuttuu vain uudempia tuloksia.

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.07.2010 13:19 
Poissa
Vara-sertiä pukkaa taas

Helpointa olisi yhdistyksen hallituksessa ahertavien kerätä puuttuvat materiaalit, esim. erikoisnäyttelytulokset ja muutkin tulokset löytyy amstaffi-lehdestä, varmaankin lehden tekijöillä on materiaali tallella.

KoiraNetistä löytyy myös hyvin materiaalia.

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.07.2010 13:26 
No silleenhän se tila sieltä sivustolta hupenee, kun tehdään uusia sivuja eikä vanhoja poisteta (puhumattakaan kuvista). Tuokin minkä Salina löys on sellaisenaan nykyään täysin turha, mutta vois olettaa, että siitä ois ollut aika helppo kopioida tiedot uusille sivuille?

Eli veppimasterin ois ehkä aika poistaa ne turhat sälät sieltä sivustolta, ettei googlen tartte kertoa mitä tietoa siellä on, mikä ois hyödyllistäkin, mutta unohdettu muokata uusiksi tai sitten poistaa tyystin.

ViestiLähetetty: 28.07.2010 14:14 
Kasvattaja listaa on näköjään päivitetty, mutta silti mun kotisivuja ei sieltä löydy vaikka olen sen linkki maksunkin maksanut aika päivää sitten?!

ViestiLähetetty: 28.07.2010 15:23 
Poissa
Päällikkö Pukama

Oletko ilmoittanut yhteystietosi linkkilistaa varten? Mielellään sekä webmasterille, että Kiialle lehteä varten, koska samat tiedot on tarkoitus löytyä sekä lehdestä, että linkkilistalta.

Kiia ja Laura vastaa lehdestä ja tiedotuksesta eli patistelen heitä yhteistoimintaan webmasterin kanssa, mitä sivujen päivitykseen tulee.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29.07.2010 11:56 
Poissa
Vessapaperiserti

rietu kirjoitti:
No silleenhän se tila sieltä sivustolta hupenee, kun tehdään uusia sivuja eikä vanhoja poisteta (puhumattakaan kuvista). Tuokin minkä Salina löys on sellaisenaan nykyään täysin turha, mutta vois olettaa, että siitä ois ollut aika helppo kopioida tiedot uusille sivuille?

Eli veppimasterin ois ehkä aika poistaa ne turhat sälät sieltä sivustolta, ettei googlen tartte kertoa mitä tietoa siellä on, mikä ois hyödyllistäkin, mutta unohdettu muokata uusiksi tai sitten poistaa tyystin.

Olen huomannut saman ongelman. Mutta kun kotisivujen päivitys lankesi mulle, niin sivut oli jo aikalailla tukossa ja täynnä kaikkea tavaraa. Mulla on siis todella vaikeata tietää mikä on tarpeellista ja mikä jo vanhaa ja roskikseen joutavaa. Mutta nyt on siis uutta kotisivutilaa tarjolla ja koitan pitää siitä hyvää huolta ja poistan sieltä kaikki mitkä poistuu myös netistä :D

Profiili  

ViestiLähetetty: 29.07.2010 13:45 
Poissa
Tuontitarkastaja

^ joo, Outin on varmaan aika paha omin päiten alkaa sieltä juttuja poistelemaan? Eli pitäisi varmaan hallituksen kesken katsoa että mitä sieltä voidaan ottaa pois. Varmaan automaattisesti vois poistaa esim. vanhat talvipäivä-, erkkari- ym. tulokset aina kun uudet tulee tilalle? Vai pitäiskö ne jättää johonkin arkistoihin?`Jos näin on, niin niitä varten vois varmaan ottaa jostain ilmaispalvelimesta ylimääräisiä sivuja joihin ne sitten siirretään kun niiden aika on?

zjenni kirjoitti:
Kasvattaja listaa on näköjään päivitetty, mutta silti mun kotisivuja ei sieltä löydy vaikka olen sen linkki maksunkin maksanut aika päivää sitten?!

Höh, kyllä ne mulle lehteen tulevasta listasta löytyy... :? Mikä lie erehdys että puuttuivat sitten varmaan siitä listasta, minkä laitoin Outille! Pahoittelut! Laitankin saman tien tiedot menemään myös kotisivujen päivittäjälle :D

EDIT.! MUUTENKIN, JOS KOETTE ETTÄ YHTEYSTIETONNE PITÄISI TUOLLA SIVUILLA & LEHDESSÄ OLLA EIKÄ NIITÄ NÄY, NIIN OTTAKAA YHTEYTTÄ (vaikka minuun)! Tai jos lehteä ei näy eikä kuulu, niin ottakaa yhteyttä jäsensihteeriin. Ja edelleen; ottakaa yhteyttä niin, että näkyy koko nimenne :mrgreen2: zjennin nyt vaan satuin muistamaan kun ei ole pitkä aika kun oltiin yhteyksissä, mutta jos tämä olis tullut vuotta myöhemmin vastaan niin olis taas pitänyt alkaa selvittää että kenestä ihmisestä nyt onkaan kyse..

Profiili  

ViestiLähetetty: 29.07.2010 14:44 
Poissa
Vessapaperiserti

Joo virheitä sattuu tekevälle. Nyt on kasvattaja sivut päivitetty :D

Profiili  

ViestiLähetetty: 29.07.2010 14:59 
Poissa
Päällikkö Pukama

Mun mielestä vanhat tulokset, niin viralliset kuin epäviralliset, on kiva olla jossain arkistossa katseltavana, jos vaan tilaa riittää tai sitä jostain lisää saa.

Mutta vanhat vuosikokouskutsut ja sen sellaiset joutaa tietty poistamaan. Mä voin tossa lomalla kans katsella sivuja sillä silmällä, täältä töistä kun en edelleenkään pääse yhdistyksen sivuille, niin ei voi töiden ohessa puuhastella.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29.07.2010 15:50 
Kiia kirjoitti:

zjenni kirjoitti:

Höh, kyllä ne mulle lehteen tulevasta listasta löytyy... :? Mikä lie erehdys että puuttuivat sitten varmaan siitä listasta, minkä laitoin Outille! Pahoittelut! Laitankin saman tien tiedot menemään myös kotisivujen päivittäjälle :D

EDIT.! MUUTENKIN, JOS KOETTE ETTÄ YHTEYSTIETONNE PITÄISI TUOLLA SIVUILLA & LEHDESSÄ OLLA EIKÄ NIITÄ NÄY, NIIN OTTAKAA YHTEYTTÄ (vaikka minuun)! Tai jos lehteä ei näy eikä kuulu, niin ottakaa yhteyttä jäsensihteeriin. Ja edelleen; ottakaa yhteyttä niin, että näkyy koko nimenne :mrgreen2: zjennin nyt vaan satuin muistamaan kun ei ole pitkä aika kun oltiin yhteyksissä, mutta jos tämä olis tullut vuotta myöhemmin vastaan niin olis taas pitänyt alkaa selvittää että kenestä ihmisestä nyt onkaan kyse..

Siksi kysyinkin kun siitä oli niin vähän aikaa kun sun kanssa asiasta puhuttiin :denti:

ViestiLähetetty: 29.07.2010 16:48 
No nuo vanhat tuloksethan voi joku jolla on koneella tilaa arkistoida vaikka koneelleen siksi aikaa, että domainille tulee lisää tilaa, eikö? Ja jos puhutaan pelkästä listasta, niin turhaa se vie tilaa nettisivun muodossa, kun samat tulokset saa pakattua vaikkapa txt-pakettiin aika helposti.

Tuskin nuo joutavat sivut vievät useita gigoja tilaa, joten eiköhän nykyaikana pitäis kellä tahansa olla koneella sopukka, johon mahtuis "ne arkistoitavat"... ja dvd-levytkin on keksitty jos tilaa ei ole tai hirvittää koneen tuhoutuminen...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC