Amstaffit.com

Amstaffiaiheista keskustelua
Tänään on 12.12.2019 14:56

Kaikki ajat ovat UTC

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 15.11.2018 13:16 
Poissa
Tuontitarkastaja

Omalta osaltani kommentoin juhlajulkaisuun vain sen verran, että vaikka materiaalit onkin minulle toimitettu, niin siitä on vielä matkaa siihen, että se on valmis laitettavaksi painoon. Ei sinne voi mitään keskeneräisiä word-tiedostoja lähettää - tai voi, mutta painofirma ottaa sievoisen summan rahaa sen muokkaamisesta painovalmiiksi pdf:ksi.

Muuten tähän asiaan onkin jo aika kattavasti vastailtu, kiitos siitä :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 15.11.2018 23:38 
Poissa
Silver Baroness

Juu, itse olen kyllä mm. naputtelemassa noita surullisenkuuluisia vuosikirjoja. Ja olen toiminut mm. yhdistyksen jäsensihteerinä. Että näkemystä toimista kyllä löytyy.

KKKn Olga 01/18, KKKu Sampo 09/13 & ½ KKKu Lauri 05/10

Profiili  

ViestiLähetetty: 16.11.2018 06:20 
Poissa
Site Admin

No hyvä. Sit ei muuta kuin itse takaisin remmiin niin alkaa asiat taas toimimaan. :peukku:

Profiili  

ViestiLähetetty: 16.11.2018 07:31 
Poissa
Vara-serti

Joskus pyydettiin porukkaa tarkistelemaan tätä julkaisua varten kirjotusvirheitä ym. Piti jalostusnetistä tsekata niitä vanhempia koiria sirunumeroineen ja sukutaulujen oikeinkirjoitusta, niin joitain kymmeniä sain aikaseksi ja sitte se unohtukin. En voi kun hattua nostaa niille jotka näin yksitoikkosen asian ääressä jaksaa ahertaa :peukku:

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.02.2019 16:41 
Poissa
ROP VET

No mitenkä se on tämän julkaisun laita?

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.03.2019 11:45 
Poissa
ROP VET

Tähän ei siis kukaan enää edes vaivaudu vastaamaan?
Ja kuka on poistanut täältä viestejä koskien tätä juhlajulkaisua?
On taas kumma meno....

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.03.2019 13:53 
Poissa
Site Admin

Mallu kirjoitti:
On taas kumma meno....

Sen verran vastaan minä tähän AC:n ylläpitäjänä, että KUKAAN ei ole tästä ketjusta mitään viestejä poistellut! Tarkistin asian ihan lokitiedoista. Olet itse vaan tainnut useampaan ketjuun asiasta kirjoitella.

Ja sit tuohon sun vastaamattajättämis kommenttiin.. Sä voisit nyt ihan itse miettiä miksi sinulle ei ole asiaan vastattu. Jatkuva jankkaaminen asioista ei jouduta niitä yhtään, varsinkaan jos sitä negatiivissävytteisesti jatkuvasti tekee. Juhlajulkaisun valmistelu oli käsittääkseni jo hyvällä mallilla, mutta siihen ilmaantui yllättävää kiireellisempää tekemistä Juhlajulkaisun tekijälle. Sinun jos jonkun pitäisi kyllä tietää..

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.03.2019 18:55 
Poissa
Vahva vääryyden puolustaja

Annis kirjoitti:
Mallu kirjoitti:
On taas kumma meno....

Sen verran vastaan minä tähän AC:n ylläpitäjänä, että KUKAAN ei ole tästä ketjusta mitään viestejä poistellut! Tarkistin asian ihan lokitiedoista. Olet itse vaan tainnut useampaan ketjuun asiasta kirjoitella.

Ja sit tuohon sun vastaamattajättämis kommenttiin.. Sä voisit nyt ihan itse miettiä miksi sinulle ei ole asiaan vastattu. Jatkuva jankkaaminen asioista ei jouduta niitä yhtään, varsinkaan jos sitä negatiivissävytteisesti jatkuvasti tekee. Juhlajulkaisun valmistelu oli käsittääkseni jo hyvällä mallilla, mutta siihen ilmaantui yllättävää kiireellisempää tekemistä Juhlajulkaisun tekijälle. Sinun jos jonkun pitäisi kyllä tietää..

Mitä sä Mallu oot tehnyt? :lol:

Profiili  

ViestiLähetetty: 19.03.2019 07:15 
Poissa
ROP VET

Anni, ei tästä ketjusta olekkaan poistettu.
Muistaakseni se oli yhdistyksen vuosikalenteria koskeva ketju missä oli mm. Onskin ja Igorinnan viestejä koskien juhlajulkaisua ja siinä ketjussa oli kerrottu että jo ennen joulua on yhdistyksen kotisivuilla katsottavissa raakaversio tai sen osa julkaisusta.
Kieltäydyn ottamasta kunniaa siitä että tämä kirja on n. 10 vuotta myöhässä.
Toki kun tätä on aika kauan odottanut ja aina kun joku deadline luvataan eikä se toteudu niin harmittaahan se.
Mulla ei tätä kysellessä ole sen kummempaa negaatiota päällä, se on kyllä lukijan linsseissä se negatiivisuus.
Mutta lopetan nyt jankkaamisen tästä asiasta ja myös tän julkaisun odottamisen, ei tule sitten kenellekään paha mieli.

Profiili  

ViestiLähetetty: 19.03.2019 08:04 
Poissa
Site Admin

Mallu kirjoitti:
Anni, ei tästä ketjusta olekkaan poistettu.
Muistaakseni se oli yhdistyksen vuosikalenteria koskeva ketju missä oli mm. Onskin ja Igorinnan viestejä koskien juhlajulkaisua ja siinä ketjussa oli kerrottu että jo ennen joulua on yhdistyksen kotisivuilla katsottavissa raakaversio tai sen osa julkaisusta.
Kieltäydyn ottamasta kunniaa siitä että tämä kirja on n. 10 vuotta myöhässä.
Toki kun tätä on aika kauan odottanut ja aina kun joku deadline luvataan eikä se toteudu niin harmittaahan se.
Mulla ei tätä kysellessä ole sen kummempaa negaatiota päällä, se on kyllä lukijan linsseissä se negatiivisuus.
Mutta lopetan nyt jankkaamisen tästä asiasta ja myös tän julkaisun odottamisen, ei tule sitten kenellekään paha mieli.

Tämän vuoden kalenteria mainostava ketju on tosiaan poistettu koska kyseisen kalenterin myyntikin on loppunut. Tätä Yhdistyksen tiedotteita ja keskustelua-osiota pyritään siivoamaan, ja vanhat/turhat aiheet täältä poistetaan. Yhdistys käyttää tätä osiota yhtenä tiedotuskanavanaan ja osiota pääsee lukemaan myös foorumille rekisteröitymättömät käyttäjät, josta johtuen tästä osiosta (toisin kuin mistään muualta foorumilta) tarpeettomat aiheet poistetaan säännöllisesti. Tästä syystä olisikin hyvä, että jokaisessa ketjussa keskityttäisiin keskustelemaan kyseisen ketjun aiheesta, niin ei viestit vahingossa lähde sit väärän ketjun mukana bittiavaruuteen.

Ja ei sulle kyllä voisikaan antaa kunniaa kaikesta viivästymisestä mitä tälle Juhlajulkaisulle on tapahtunut. :lol2: Kuten jo edellisellä sivulla sinulle kirjoitin, asiasta on varmasti ihan aiheellista tiedustella. Asioista jankkaaminen vaan ei johda mihinkään. Kiitos vinkistä linssiongelmaan viitaten. Täytynee alkaa ihan porukalla linssien puhdistukseen. :peukku:

Profiili  

ViestiLähetetty: 19.03.2019 14:11 
Poissa
Vahva vääryyden puolustaja

Onneks vastaukset on ainakin totaalisen asiallisia :denti: :doh:

Profiili  

ViestiLähetetty: 19.03.2019 15:12 
Poissa
Site Admin

Tsuki kirjoitti:
Onneks vastaukset on ainakin totaalisen asiallisia :denti: :doh:

Noo tämäkin asia kaiketi on sitten niissä lukijan linsseissä. Nyt kun niistä linsseistä kerta alettiin kirjoittamaan. :denti:

Mutta joo, tämä asia on varmaankin tältä erää taas tässä. Juhlajulkaisun valmistumisesta tiedotetaan kunhan sen aika on.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC