Amstaffit.com

Amstaffiaiheista keskustelua
Tänään on 11.12.2017 13:10

Kaikki ajat ovat UTC

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 04.03.2012 21:24 
Poissa
Sääliserti -> MVA

stolli kirjoitti:
Verottomia jäsenlehtiä koskee "neljän numeron sääntö". Joten kannattaa laskea tarkkaan, jos paperilehtien määrää vähentää, että saako siitä mainittavaa säästöä, kun jäljelle jääviin numeroihin painojen pitäisi lisätä alvit.

Jäsenlehtiä koskeva arvonlisäverotuksen erityissäädös

Yhdistyksen jäsenlehdistä saadut tulot eivät ole elinkeinotuloja ja näin ollen niistä saadut tulot ovat arvonlisäverotuksen ulkopuolella. Lisäksi yleishyödyllisille yhdistyksille myydyt jäsenlehtien painokset ovat arvonlisäverottomia edellyttäen, että lehteä julkaistaan pääasiassa jäseniä varten, lehti ilmestyy vähintään neljä kertaa vuodessa (neljä erillistä numeroa) ja kyse ei ole liiketoiminnasta.

Oman yhdistyksen kohdalla laskettiin, että jos ei oo juttuja laittaa lehteen niin ainakin meille 3 lehteä alveineen maksaa saman verran kun 4 lehteä alvittomana. Eli +/- ja meillä siis juttujen puute suuri jos ei halua lähteä painattamaan mitään 20 sivun läpyskää :orava:

Profiili  

ViestiLähetetty: 04.03.2012 21:29 
Poissa
Toinen murkkuikä

Paikkakunta: Heinola, ASTn Iiris 7/06, ASTn Pella 3/10, ASTu Tomu 3/10, ASTu Mosku 4/14
Eva kirjoitti:
Mä en oo edes jäsen vielä mutta silti ollut mukana tohinassa.

Eva! * ja mä en löydä mun hymiöistä sitä soo soo -sormea* Tohinat on hyväks, mut tää jäsenmaksu kenenkää budjettia kaada?

Profiili  

ViestiLähetetty: 04.03.2012 21:36 
Poissa
Sääliserti -> MVA

maria333 kirjoitti:
Eva kirjoitti:

Eva! * ja mä en löydä mun hymiöistä sitä soo soo -sormea* Tohinat on hyväks, mut tää jäsenmaksu kenenkää budjettia kaada?

Ei kaada ei :denti: Ilmoitin itteni jo vuoden alussa mutta unohdin maksaa :doh: Ens palkasta sit.

Profiili  

ViestiLähetetty: 04.03.2012 21:44 
Poissa
Toinen murkkuikä

Paikkakunta: Heinola, ASTn Iiris 7/06, ASTn Pella 3/10, ASTu Tomu 3/10, ASTu Mosku 4/14
Eva kirjoitti:
maria333 kirjoitti:
Eva kirjoitti:

Ei kaada ei :denti: Ilmoitin itteni jo vuoden alussa mutta unohdin maksaa :doh: Ens palkasta sit.

Nyt mä taas kohta pystyn taas ottamaa sut vakavasti. Ja kunnioittamaa :P

Profiili  

ViestiLähetetty: 04.03.2012 22:21 
Poissa
Tuontitarkastaja

maria333 kirjoitti:
Ja kaik vapaamuotoset (koiran puolesta kirjottelut/sihteerinä olemiset) seassa tekee hyvän olon lukiessa. Joten kannustan kirjoitustaitoisia sihteerejä :)
Olen ilonen joka kerta ku lehti postilootaan kolahtaa. Ja luen suunnillee kannesta kanteen. Hyvä lehti.

Voi kiitos! Kiva kun joskus kuulee positiivista palautetta. :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 04.03.2012 22:37 
Poissa
Toinen murkkuikä

En kai mä/me olla ollenkaa ainoat joitten päivä on pelastettu neljännesvuosittain?!
Mä uskon et on meitä muitakin. Ei mikään turha postilootaan kannettava nelivärijulkasu :P
Eikä meän lehdet mee minnekää paperinkeräyksee. (Joskus viel lapsenlapset rikasuu myymällä näit paperiharvinaisuuksia?? :P Et kirjotelkaaha sinne sekaa kaikkea historialista keräilykamaa... Haloo hei JussiJ!)

Profiili  

ViestiLähetetty: 05.03.2012 13:41 
Poissa
Päällikkö Pukama

Korsokoulu on ollut yhdistyksen alaista toimintaa eli maksut mitä on kerätty on menneet yhdistykselle tai hallivuokraan, ei mun tai Niken taskuun :mrgreen2:
Mutta Niken kanssa ollaan sitä mieltä, että nyt talvikausi ainakin treenataan tuolla hallissa ihan itsekin ja kaikille on pyritty tiedottamaan eli sinne ovat olleet tervetulleet entiset Korsokoululaiset ja tietysti kaikki muutkin, niin paljon kuin vaan mahtuu. Eli tavallaan tuo talvikauden lauantain hallivuoro 20-21 on Korsokoulun vastine, vaikka siellä ei virallisesti kukaan koulutuksia vedä, mutta kyllä Nikke, Kirsi ja minä neuvomme ja piiskaamme tarvittaessa.

Kevään koittaessa kootaan varmaankin taas Korson porukka kasaan eli sovitaan joku vakipäivä milloin treenataan ja missä. Jos kouluttajia on ja heillä halua sitoutua, niin voidaan tiedottaa ja järkätä joku kurssi ihan yhdistyksenkin nimissä. Jos taasen kouluttajilla on omia kiireitä, niin pyöritään porukalla ja hiukan vapaamuotoisemmin.

Myös jos on halukkuutta koulutusohjaajakursseille, Kirsi viimeksi käynyt Amstaffiyhdistyksen patistamana, niin mieluusti yhdistys kirjoittaa suositukset ja maksaa kurssimaksun. Velvollisuus on sitten valmistumisen jälkeen hyödyttää yhdistystä ja sen jäseniä pentukurssin tai vastaavan merkeissä.

Korsokoululaisille on myös järjestetty silloin tällöin teemapäiviä eli lajiin tutustumisia, mm. jälki ja haku. Ei ole pois suljettua, ettei niitäkin voisi olla tulevaisuudessakin. Ne ovat ja tulevat olemaan yhdistyksen toimintaa.

Syyspäivillä on ollut myös koulutuksellista antia toisinaan. Jos puuhanaisia ja -miehiä löytyy, voi olla tänäkin vuonna. Agilitykoulutusviikonlopun ja/tai tokokoulutusviikonlopun voin järjestää, jos kiinnostuneita löytyy. Tokokouluttajaa olen jo kysellytkin ja kiinnostusta on kyllä tulla katsomaan mitä amstaffeista saa irti.

Wiltsu on hoitanut kiitettävästi nuo PK-puolen hommat yhdistyksen puolesta eli järjestää paljon myös yhdistyksen siunauksella.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29.03.2016 05:50 
Poissa
Vara-sertiä pukkaa taas

Päivitetään jäsenmääräpylväitä

Kuva

Pientä nousua nähtävissä :peukku:

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC