Korsokoulu on ollut yhdistyksen alaista toimintaa eli maksut mitä on kerätty on menneet yhdistykselle tai hallivuokraan, ei mun tai Niken taskuun
Mutta Niken kanssa ollaan sitä mieltä, että nyt talvikausi ainakin treenataan tuolla hallissa ihan itsekin ja kaikille on pyritty tiedottamaan eli sinne ovat olleet tervetulleet entiset Korsokoululaiset ja tietysti kaikki muutkin, niin paljon kuin vaan mahtuu. Eli tavallaan tuo talvikauden lauantain hallivuoro 20-21 on Korsokoulun vastine, vaikka siellä ei virallisesti kukaan koulutuksia vedä, mutta kyllä Nikke, Kirsi ja minä neuvomme ja piiskaamme tarvittaessa.
Kevään koittaessa kootaan varmaankin taas Korson porukka kasaan eli sovitaan joku vakipäivä milloin treenataan ja missä. Jos kouluttajia on ja heillä halua sitoutua, niin voidaan tiedottaa ja järkätä joku kurssi ihan yhdistyksenkin nimissä. Jos taasen kouluttajilla on omia kiireitä, niin pyöritään porukalla ja hiukan vapaamuotoisemmin.
Myös jos on halukkuutta koulutusohjaajakursseille, Kirsi viimeksi käynyt Amstaffiyhdistyksen patistamana, niin mieluusti yhdistys kirjoittaa suositukset ja maksaa kurssimaksun. Velvollisuus on sitten valmistumisen jälkeen hyödyttää yhdistystä ja sen jäseniä pentukurssin tai vastaavan merkeissä.
Korsokoululaisille on myös järjestetty silloin tällöin teemapäiviä eli lajiin tutustumisia, mm. jälki ja haku. Ei ole pois suljettua, ettei niitäkin voisi olla tulevaisuudessakin. Ne ovat ja tulevat olemaan yhdistyksen toimintaa.
Syyspäivillä on ollut myös koulutuksellista antia toisinaan. Jos puuhanaisia ja -miehiä löytyy, voi olla tänäkin vuonna. Agilitykoulutusviikonlopun ja/tai tokokoulutusviikonlopun voin järjestää, jos kiinnostuneita löytyy. Tokokouluttajaa olen jo kysellytkin ja kiinnostusta on kyllä tulla katsomaan mitä amstaffeista saa irti.
Wiltsu on hoitanut kiitettävästi nuo PK-puolen hommat yhdistyksen puolesta eli järjestää paljon myös yhdistyksen siunauksella.